Ուսումնական գարուն

Նախագծի մասնակիցներ՝ 4-5-րդ դասարանցիներ

Ընտրի՛ր ցանկից, կարդա՛ (եթե ունես ընտրած գիրք, որը կարդում ես, կարող ես շարունակել կարդալ):

Գրիքը կարդալու ընթացքում կամ հետո կատարի՛ր հետևյալ առաջադրանքները՝

  • Բլոգիդ «Իմ գրադարանը» բաժնում կարդացածդ գրքի (գրքերի) մասին պատմելիս  անպայման նշի՛ր  բաժինը:
  • Ի՞նչ գիրք ես կարդում(վերնագիրը, հեղինակի անունը):
  • Վիլյամ Սարոյան Իմ անունը Արամ է։
  • Քեզ դուր եկած ամենահետաքրքիր հատվածը կամ արտահայտությունը:
  • Ես գոհ եմ, որ կյանքիս փորձը մեկին պետք եկավ
  • Առանձնացրո՛ւ հերոսներին, նկարագրի՛ր և բնութագրի՛ր նրանց:

Մելիք քեռին երիտասարդ էր և լսում էր մեծերի խորհուրդը սակայն հանգանքների բերումով անում էր լրիվ հակառակը

  • Գրի՛ր կարծիք կարդացածդ գրքի մասին:
  • Վիլյամ Սարոյանը հիանալի գրող է ում ստեղծագործությունները հաճույքով եմ կարդում։
  • Կարդացածդ գիրքը ներկայացրո՛ւ  ռադիոնութի կամ տեսանյութի միջոցով:

Աստրիդ Լինդգրեն

Մարկ Տվեն

Ջաննի Ռոդարի

Վիլյամ Սարոյան

Հեկտոր Մալո

Առանց ընտանիքի

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *